Reklamacje

REKLAMACJA DOSTAWY

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego

- czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, pogniecione, zamoczone, przedziurawione

- czy taśmy zabezpieczające opakowanie nie są poprzerywane lub poprzecinane

2. Podpisz list przewozowy wraz z dokumentami zwrotnymi WZ 

3. Jeżeli z zawartością paczki jest wszystko w porządku (towar zgodny z zamówieniem i nieuszkodzony) kurier odjeżdża i poniższe punkty już nie mają znaczenia

4. Jeżeli zawartość paczki jest uszkodzona należy spisać protokół szkody wraz z kurierem w którym opisuje się dokładnie uszkodzenie lub niezgodność, sposób

zapakowania paczki itp. Podczas sporządzania protokołu prosimy zaznaczyć, że przedmioty były odpowiednio zapakowane, kartony oraz oznaczone symbolami

informującymi o kruchej zawartości przesyłki. Ważne jest aby na protokole była zaznaczona wzmianka o uszkodzeniu kartonu. Zawartość przesyłki nie mogła

zostać uszkodzona jeśli karton nie nosi śladów uszkodzenia. Tym samym reklamacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie.

5. Gdy kurier nie pozwala na liście przewozowym odnotować uszkodzeń zalecamy odmowę przyjęcia przesyłki lub kontakt z naszym biurem pod numerem

telefonu 692 100 522

6. Ważne jest aby data zgłoszenia szkody była taka sama jak data doręczenia uszkodzonej przesyłki. Jeżeli kurier akurat nie ma przy sobie stosownego protokołu

szkody powinien spisać stosowne oświadczenie i zostawić je u adresata. Następnie powinni ustalić termin, kiedy kurier przyjedzie z właściwym druczkiem

protokołu szkody w celu jego wypełnienia

7. Wpisać na liście przewozowym uwagę, że towar był uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem i spisano protokół szkody

8. Skontaktować się z nami pisząc e-mail na adres bok@reihe.pl z opisem danej sytuacji

9. Czekać na odpowiedź od nas, gdzie podamy dalszą procedurę Jeżeli uszkodzenie mechaniczne zawartości paczki nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru

paczki od kuriera, nie zostanie spisany protokół szkody lub data sporządzenia tego protokołu nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki wpisaną na

liście przewozowym wszelkie reklamacje nie zostaną uznane. W takim wypadku przyjmowana jest zasada, że zawartość została doręczona do adresata w stanie

nienaruszonym, a uszkodzenie nastąpiło już po jej odbiorze. 

10. Braki ilościowe powinny być zgłoszone najpóźniej do godziny 17 dnia w którym odbyła się dostawa. 

REKLAMACJA PRODUKTU

1. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być zgłoszone na adres bok@reihe.pl

2. Reklamacja może być składana przez naszego odbiorcę

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

- dokładne dane klienta detalicznego

- datę sprzedaży wraz z nr. paragonu lub faktury oraz datę stwierdzenia wady

- szczegółowy opis usterki (ewentualne w celu rozpoznania problemu załączyć zdjęcia lub film)

3. w sprawach pilnych punkt sprzedaży może ustalić telefonicznie z producentem sposób załatwienia reklamacji

4. punkt sprzedaży nie może podjąć samodzielnie decyzji bez wiedzy producenta co do sposobu załatwienia reklamacji 

 


 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl